niedziela, 1 czerwca 2014

Kwiaty - dużo zdjęć

Witajcie !
Jeszcze dodam Wam moje kwiatki które ostatnimi czasy tak mi się podobały i obficie zakwitły nie tyle w moim ogródku co "dziko" nad pobliskim jeziorem i u sąsiadów:P
Ta stokrotka zakrywa "twarz" jak ja z rana :)

Nie mam pojęcia jak się nazywają ale pachną nieziemsko:)

Maczek
Z mojego ogródka;)
Żonkil- prywatny:)I pszczółka:D
Jaśmin- koffam jego zapach ;D
Irysek z nad jeziora

I kolejny irysek
Chaberek :)
Bratki od sąsiadki
Tu również sąsiadkowe bratki

Narcyz - uwielbiam ten jego układ listków na tym zdjęciu
Kwiat , a właściwie pączek jabłonki

Kwiat jabłoni

Irysek - prywatny ogródkowy:)

Z mego ogródka:)

Znów mak ,ten rósł tak samotnie przy hydrancie :)

Pączek chaberka:)








Pozdrawiam.
Malinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz