niedziela, 1 czerwca 2014

Na dobry początek



Hej!
Na tym blogu nie będzie słowa o kosmetykach, fatałaszkach czy innych tego typu.
Tu postanawiam zamieszczać to co kiełkowało we mnie jeszcze za czasów aparatów jednorazowych na kliszę a co powraca odkąd zaczęłam prowadzić bloga kosmetycznego i robić do niego zdjęcia.
Fotografia.
Choć nie, FOTOGRAFIA to wielkie słowo ,na miano fotografa trzeba sobie zapracować i się na tym znać.
Ja się nie znam.
Lubię , czasem uda się cyknąć coś ciekawego i właśnie to zamierzam tu publikować.
Moje amatorskie fotki które czasem uda się zrobić wcale nie drogim sprzętem.
Tak, tak moje zdjęciorka robione są sprzętem za 200zł !
A co- jak się chce to wszystko da się zrobić:)
Co nie znaczy że o świetnym sprzęcie nie marzę i nie wrzucam skrupulatnie do skarbonki zaskurniaków które uda mi się oszczędzić przy prowadzeniu domu czteroosobowej rodziny.
Tak więc bez zbędnych słów pokrótce będą tu głównie zdjecia które uznam za "godne" publikacji:)
Mam nadzieję że Wam się spodobają i czasem ktoś będzie tu zaglądał :P
A witam Was i żegnam "żabcią" :)
 
Pozdrawiam .
Malinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz